۲۳ تیر ۱۳۸۸

دموکراسی در اسلام

در اسلام زندانی سیاسی نداشتیم
توجه به جامعیّت اسلام این نکته باید دقت شود که اسلام علاوه بر برنامه‏های دقیق برای سعادت فردی، در بردارنده برنامه و اصول جامع اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... میباشد و دین مختص مسجد و گوشه منزل نیست، بلکه در صحنه زندگی اجتماعی نیز حضور کامل دارد. دموکراسی در قانون گذاری بدین معنا است که بدون توجه به دین و با توجه به رأی اکثریت مردم (50% به اضافه یک) هر قانونی معتبر بوده و رسمی و واجب الاتباع میباشد، گرچه خلاف نص قرآن و بر خلاف سیره علمی و عملی معصومین(ع) باشد اما هرگز اسلام چنین قانون گذاری را نمیپذیرد.
بر اساس رأی اکثریت مردم میتوان زشت‏ترین و پلیدترین اموری را که بر خلاف دین و فطرت انسانی است، تصویب نموده و به اجرا در آورد و همچنین زشت‏ترین و پلیدترین اموری که خدا به آن دستور نموده مانند زدن زنان –سربریدن – سنگسار-کشتن و گردن زدن کفار به خاطر فکر و عقیده نا ثواب – را میتوان تغییر داد و از اسلام واقعی گریخت.
******بقول شاعر دیو بگریزد از آن قوم که قرآن خوانند***
اما چطور میشود که اکثریت مردم میتوانند قوانینی را که زشت‏ترین و پلیدترین است به تصویب برسانند ؟
در جواب باید گفت انسان به نفسه خلافکار است و عقلش آنقدر نیست که بین ثواب و نا ثواب را تشخیص دهد مثلا من فکر میکردم دروغ گفتن و مال مردم خوردن کار خوبی است ولی زمانی که مردی که بلندگوی خدا شده بود(حضرت رسول) و صدای خدا را به من رسانید فهمیدم کار بدی است.
حتی انسان مسلمان در انجام فرایض دینی ناقص العقل میباشد زیرا احتیاج به مرجع تقلید دارد.
یکی از قوانینی که خدا به آن دستور فرموده و غیر قابل تغییر است حجاب زن است
چون خداوند به خوبی آگاه است که مردان دارای تنبان شلی میباشند و موی زن باعث تحریک مرد شده و ممکن است موجب تجاوز به زن گردد پش بدان دستور فرموده متاسفانه کشورها غربی با رعایت نکردن این مسله موجب ناامنی زنان در غرب شده اند
من نمیدانم چرا عدهای از نتایج آرا در ایران ناراحتند در صورتیکه از گذشته دور نیز همین بوده امام که جانشین خدا بر روی زمین بوده میتوانسته بجای هزاران نفر تصمیم بگیره و مخالفت با او مخالفت با خدا محسوب میشده پس اصلا در اسلام انتخابات یا جمهوری معنی ندارد
اگه مسلمانی که از اول همین بوده و آقایان اسلام را مو به مو دارند در ایران اجرا میکنند.
فقط در آن زمان موبایل دسته مردم نبوده تا از سرهای بریده عکس بگیرند تازه به نظر بنده بسیار نرم با مردم برخورد میکنند چرا که اگر زمان حضرت بود اصلا زندانی سیاسی وجود نداشت همه رو به جرم مخالفت با حکم الهی گردن میزد حالا خدا خیر این آخوندها رو بده که با یک درجه تخفیف دارند عمل میکنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برادران بسیجی اگر نظری دارند ارسال نمایند